maandag 20 april 2015

Bloomingville vaas


Ken je dat? Dat gevoel dat er een pakje wordt bezorgd en dat je precies weet wat er in zit, omdat je het een paar dagen daarvoor op een website hebt gevonden en vanaf het moment dat je op de "bestel"-knop drukte niet meer stil kon zitten van verwachting?

Dat gevoel had ik vandaag, en dat werd veroorzaakt door een prachtige vaas van het Deense merk Bloomingville.
Vanaf het moment dat ik de vaas een paar weken geleden had gespot in een interieurblad kreeg ik hem niet meer uit mijn hoofd, en ik ga 'm jullie in deze post in al z'n glorie laten zien.



Dit is hem dan, ik vind 'm prachtig! Hij is van aardewerk met een donkergroen glazuur wat voor extra diepte in het grafische design zorgt.






Het predicaat "groen" doet de kleur trouwens te weinig eer aan, deze varieert namelijk van donkergroen tot zeegroen afhankelijk van in welk licht de vaas staat.





Wat was jullie laatste aankoop waarvan je niet kon wachten tot de postbode 'm kwam bezorgen?

Liefs,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten